L’Aula Hospitalària de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida, dirigida per la doctora Toñy Castillo, ha presentat dos pòsters al XXIV Congrés Nacional de la Societat Espanyola de Diabetis que han estat seleccionats.
Aquests pòsters són el resultat de diversos treballs que s’emmarquen en l’educació infantil i adolescent que es realitza a l’Aula en relació amb la diabetis, i han estat escollits per exposar-los com a material educatiu i divulgatiu en les tasques d’atenció d’infants i adolescents amb diabetis.
La diabetis afecta cada cop amb més freqüència població de menys edat i població adolescent. En aquest sentit, l’Aula Hospitalària dedica part de les seves accions pedagògiques i educatives a l’atenció de nens i nenes amb malalties cròniques.
El Congrés tindrà lloc el divendres 12 d’abril de 2013 a Sevilla.
Felicitem als nostres companys/es de l’Arnau per la seva tasca en aquesta matèria. Molta sort!!!
You must be logged in to post a comment.